leesclub gezocht in Utrecht

  • Anouk

    Hoi,

    Ik ben een 30-jarige vrouw die erg van lezen houd en een leesclub zoekt in de stad Utrecht. Ik woon zelf in de dichterswijk. Ik lees vooral nederlandse en engelse romans, zowel moderne literatuur als klassiekers. Schrijvers die mij aanspreken zijn bijvoorbeeld: Oek de Jong, AFTh van der Heijden, Tommy Wierenga, Paul Auster, Jonathen Franzen, David Mitchell, Julian Barnes enz. Ik hoor graag of er nog leesclubs in Utrecht zijn, die nog nieuwe leden zoeken?

    groet,

    Anouk

  • Femke

    Hoi Anouk,

    Ik ken geen leesclub, maar ben zelf ook op zoek, dus wie weet als er meer mensen zijn kunnen we zelf iets opstarten?

    Ik woon ook in Utrecht ben 29 jaar, ben nieuwsgierig naar veel verschillende soorten moderne literatuur en daarom lijkt een leesclub me ook leuk om juist eens iets te lezen wat ik zelf niet zo snel zou pakken.

    Groet,

    Femke

  • Femke

    Hallo Anouk,

    Ik zag op een andere thread veel mensen die ook geinteresseerd zijn in een leesclub, dus ik dacht wellicht kunnen we verkennen of we samen een nieuwe club kunnen starten? Mocht je hiervoor openstaan, kijk dan maar even op deze thread: http://literatuur.startpagina.nl/prikbord/17165440/17281547/re-nieuwe-leesclub-utrecht#msg-17281547

    Groeten,

    Femke