Nieuwe leesclub Utrecht

  • Suzanne

    Ik ben Suzanne, 25 jaar en ik woon sinds kort in Utrecht. Het lijkt me leuk om met een aantal mensen een leesclub te beginnen om te praten over boeken en tegelijkertijd elkaar te leren kennen. Ik lees zelf vooral Nederlandse literatuur, maar ik sta open voor andere dingen. Ben je tussen de 20 en 30 jaar en heb je interesse in een maandelijkse leesclub? Laat het me weten!

  • Tessa

    Hoi Suzanne,

    Ik las je berichtje en lijkt mij een erg leuk idee! Hoor graag wat terug van je.

    Grtjes Tessa

  • Lisanne

    Beste Suzanne,

    Ben je nog op zoek naar mensen die lid willen worden van een leesclub? Het lijkt mij hartstikke leuk!

    Groetjes Lisanne

  • Hannah81

    Hallo,

    Ik vroeg me ook af of je al een groep bij elkaar had gevonden.

    Ik zou ook graag mee willen doen.

    Gr.

  • Mandy

    Hoi Suzanne,

    Misschien heb je al een clubje mensen bij elkaar, ik zou ook graag meedoen! Op het moment studeer ik nog in Wageningen, maar binnenkort hoop ik terug te gaan naar Utrecht. Het lijkt me heel leuk om daar met een groepje mensen te praten over boeken.

    Laat maar weten als je nog mensen er bij zoekt!

  • Femke

    Hoi Suzanne en anderen,

    Ik heb ook geinteresseerd in de leesclub! Ik woon ook in Utrecht, lees graag en veel en ben 29 jaar.

    Groetjes,

    Femke

  • Femke

    Hallo dames,

    Ik zie veel recente activiteit op dit berichtje, dus wellicht kunnen we verkennen of we samen een nieuwe leesclub kunnen beginnen? Let me know of jullie geïnteresseerd zijn!

    Groetjes,

    Femke

  • Anouk

    Hoi Femke,

    Ja ik ben geïnteresseerd! Dit is mijn emailadres : anouk.ziech@gmail.com. Misschien kunnen via mail verder contact hebben..

    Groet,

    Anouk

  • Femke

    Hoi Anouk,

    Leuk om te horen! Ik zal je een mailtje sturen.

    En de andere dames?

    Groetjes,

    Femke

  • femke

    Hoi anouk,

    Wat leuk! Ik zal je deze week een mailtje sturen! En de andere dames?

    Groetjes, Femke