Leesclub in Utrecht zoekt nieuwe leden

  • Frank (Utrecht)

    Hallo leesclubzoeker. Wij zijn een enthousiaste leesclub van 5 personen (3M, 2V: 42-57 jaar) die in (de buurt van) Utrecht wonen. We willen er graag een of twee nieuwe leden bij.

    Ongeveer eens in de 6 weken komen we bij elkaar. Onze leeslijst is divers: klassiekers, debutanten, gevestigde namen, alles daar tussen in. Mits door iedereen de moeite waard gevonden. Zowel Nederlandse als vertaalde literatuur.

    We zijn veellezers, treinlezers en af-en-toe-lezers. Behalve een openhartige gedachtewisseling over een boek, de schrijver, het verhaal, de verteltrant, en zo voorts, is een boek regelmatig ook een kapstok voor leuke en geïnspireerde gesprekken.

    Geinteresseerd? Onze leeslijst inzien? Meer info? Reageer!

  • Marieke3

    Ha die Frank,

    Ik ben al lid van onze gezellig, leerzame, inspirerende leesclub, maar ik zie tot mijn grote verbazing nog geen enkele reactie!!

    Hoe kan dat nu?

    Er zijn toch genoeg zoekenden, dunkt mij, als ik de reacties bekijk bij “Leesclub in Utrecht gezocht”.

    Vandaar dus maar eens een reactie van mij; staat de teller tenminste niet meer op 0; Ik hoop dat er zo wat minder koud-watervrees is om te reageren.

    O ja, voor de geinteresseerden: ik ben de vrouw van 49 jaar.

    Marieke

  • Hieke w

    Hallo Frank en Marieke,

    Hier dan ook een reactie van mij! Ik lees graag en ben daarom geinteresseerd in jullie leesclub!

    Ik (26 jr) ben net afgestudeerd en begin volgende week met mijn eerste baan. Daarvoor moet ik veel reizen; heerlijk met een boekje in de trein!

    Wat lezen jullie zoal? Met hoeveel mensen zijn jullie?

    Ik hoop van jullie te horen!

    Groet,

    Hieke

  • Hanneke79

    Hallo Frank,

    Je berichtje sprak ons erg aan.Zijn jullie nog steeds op zoek naar nieuwe leden?

    Wij vallen niet helemaal in de leeftijdscategorie van de bestaande leden maar hoe jullie de leesclub vorm geven en de boeken die jullie lezen, is precies wat wij zoeken.

    Wij zijn resp 29 en 28 jaar en psychologe en journaliste van beroep.

    We horen het graag,

    groeten, Joelle en Hanneke

  • frank utrecht

    Dag Joelle en Hanneke,

    Ja wij zijn zeker nog op zoek naar leden, en wat verjonging kan zeker geen kwaad. ;-)

    we hebben morgenavond (maandag 8/6) een leesclub-ontmoeting. Dat is wat snel denk ik om een kennismaking te arrangeren. Maar ik stel ‘ gooi het in de groep’ om te zien hoe we dat kunnen regelen. Gaat lukken

    mvg Frank

    Alvast ter info, mijn eigen email is: fhammecher@hotmail.com

  • Frank Utrecht

    Dag Hieke,

    De meeste antwoorden stonden al in onze advertentie, lees die svp nog even door.

    We zijn wat ouder dan jij. Dat hoeft zeker geen probleem te zijn, maar wellicht zoek je iets anders.

    Wil je svp reageren naar mijn e-mailadres: fhammecher@hotmail.com

    mvg Frank

    Hieke w Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Frank en Marieke,

    >

    > Hier dan ook een reactie van mij! Ik lees graag en

    > ben daarom geinteresseerd in jullie leesclub!

    > Ik (26 jr) ben net afgestudeerd en begin volgende

    > week met mijn eerste baan. Daarvoor moet ik veel

    > reizen; heerlijk met een boekje in de trein!

    > Wat lezen jullie zoal? Met hoeveel mensen zijn

    > jullie?

    >

    > Ik hoop van jullie te horen!

    >

    > Groet,

    >

    > Hieke

  • Frank (Utrecht)

    Beste Hanneke, Joelle

    we willen graag een afspraak maken. Willen jullie svp contact op nemen via fhammecher@hotmail.com

    dan kunnen we de datum, vorm, boek, vragen, lijst met gelezen boeken, etc, uitwisselen.

    Mvg Frank

    Hanneke79 Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Frank,

    >

    > Je berichtje sprak ons erg aan.Zijn jullie nog

    > steeds op zoek naar nieuwe leden?

    > Wij vallen niet helemaal in de leeftijdscategorie

    > van de bestaande leden maar hoe jullie de leesclub

    > vorm geven en de boeken die jullie lezen, is

    > precies wat wij zoeken.

    > Wij zijn resp 29 en 28 jaar en psychologe en

    > journaliste van beroep.

    > We horen het graag,

    >

    > groeten, Joelle en Hanneke

  • Esther

    Beste Frank,

    Ik ben op zoek naar een leesclub in Utrecht, is er nog plek?

    Groetjes,

    Esther

  • Judith

    Beste Frank,

    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe oud jullie oproep is, misschin staat het hier al jaren op……

    In februari ben ik in Utrecht komen wonen en ik ben op zoek naar een nieuwe leesclub. Hebben jullie nog een plekje?

    Ik ben beeldend kunstenaar, en docent beeldende vakken en maatschappijleer.

    Ik hoop van je te horen.

    Hartelijke groet,

    Judith (59)

  • Judith

    Hmmm, bij nader inzien vrees ik dat je oproep inderdaad al oud is en daarom plaats ik toch alvast een eigen oproep. Een reactie blijft overigens welkom hoor!

    Groet, Judith