Boekenclub Amsterdam

  • Mylene

    Hallo allemaal!

    Ik ben Mylene en sinds kort woon ik in Amsterdam West (Bos en Lommer). Ik ben nu op zoek naar een leuke en gezellige boekenclub of mensen die met mij een boekenclub willen oprichten. Ik lees voornamelijk Young-Adult en Dystopian boeken en met name in het Engels, maar in het Nederlands is natuurlijk ook prima!

    Het hoe of wat rond de boekenclub wordt afgesproken in overleg met eventuele leden.

    Lijkt het je leuk om een boekenclub op te richten, reageer dan!

    Groetjes!

  • Stella

    Hoi Mylene,

    Heb hier niet echt ervaring mee, maar wil je graag helpen…weet niet of je al andere leden hebt, maar mij lijkt het in ieder geval erg leuk. Het feit dat je ook boeken in het engels wil lezen is prima. Zelf lees ik van alles….NL/ENG literatuur, misdaad- en thrillers, sci-fi etc…. Ik ben 34 jaar woon ook in amsterdam

    Laat me weten of je er nog zin in hebt

    Groetjes

  • Aafke

    Ikzelf lees voornamelijk in het Engels (liefst geen vertalingen) en mijn interessen zijn heel breed. Hoeft geen probleem te zijn om in verschillende talen hetzelfde boek te lezen lijkt mij trouwens.

    Ik woon in Westerpark dus in de buurt en ben wel geinteresseerd!

    Groetjes, Aafke

  • Mélanie

    Hi!

    Is het inmiddels al gelukt om een boekenclubje op te richten of is er nog niet veel gebeurd? ;-)

    Anyways, mijn naam is Mélanie en ik ben 20 jaar oud. Ik woon in Buitenveldert en ik wil ook heel graag in een boekenclub!

    Zelf lees ik young-adult, fantasy, historische fictie, science-fiction, maar ik hou ook erg van romans, non-fictie en biografieën.

    Groetjes!

  • Kris

    Hoi,

    Zou ik mij mogen aanmelden voor de boekenclub?

    Groetjes Kris

  • Tim

    Leuk! Hebben jullie al een clubje? Ik doe graag mee!

  • Suus.

    Hoi! Ik heb ook interesse in het leesclubje. Ik heb een brede interesse en lees ook in het Engels. Oja en ik woon in Westerpark!

    Groet, Suus

  • Carolien

    Hallo,

    Ik zou ook graag aansluiten! Ik lees ook voornamelijk in het Engels maar vindt Nederlands ook prima. Ik woon ook in west.

    Groeten,

    Carolien

  • Lianne

    Hoi meiden,

    Ik zou ook graag aansluiten! Ik woon in de Baarsjes. Ik gebruik eigenlijk nooit dit soort sites.. Hebben jullie buiten de site om ook al contact of is er misschien zelf als een meeting geweest?

    Groetjes,

    Lianne

  • Amarins

    Hoi allemaal,

    Een leesclub, leuk! Ik woon zelf in de Baarsjes en zou graag meedoen. Hoe is de stand van zaken, is er inmiddels al een groepje opgericht?

    Groetjes,

    Amarins