nieuwe leesclub in Nijmegen

  • Adri

    Twee mannen zoeken belangstellenden om mee te doen met een leesclub in Nijmegen. In eerste instantie wordt gedacht aan fictie, maar non-fictie, of een combinatie zou ook kunnen. Frequentie zou zo grofweg eenmaal in de 4-6 weken kunnen zijn. Maar dit, net als andere zaken, zoals hoe, waar en hoe de keuze van boeken vast te stellen is allemaal open en bespreekbaar. Wij zijn beiden in de buurt van 55 jaar oud, maar andere leeftijdscategorien zijn ook zeer welkom.

  • Arno Bohlmeijer

    Geachte coördinator,

    is dit originele lees- en gesprekstof voor uw leden?

    Over een sterke en kwestbare, jonge en uitzonderlijke vrouw:

    “Wie gevonden wil worden” is een gevoelige, heftige, spannende roman, speelt zich af in NIJMEGEN,

    een reis van angst naar moed, met avontuur en romantiek, rond betrouwbaarheid.

    Meer over boek & auteur op www.arnobohlmeijer.com (mag aan de leden worden doorgegeven)

  • Jan Sillekens

    Hallo,

    Ik kwam jullie toevallig tegen op internet. Draait de leesclub inmiddels? Laat eens horen wat en hoe. Wellicht heb ik belangstelling om me bij jullie aan te sluiten.

    Groet, Jan Sillekens.

  • ariane

    Ben ook wel benieuwd naar de leesclub. Kan ik wat meer informatie krijgen?

    Groet,

    Ariane

  • Monique

    Zou ook graag willen weten of de groep al is gestart!

  • esther

    en ik heb ook wel interesse!

    Groet Esther

  • Jolanda Philipsen

    Ook ik heb interesse.

    Groet, Jolanda

  • Tineke

    Ik heb ook intereses

  • willy

    Hi hoe is het met de leesclub, jullie zijn ook mannen van boven de vijftig mijn schoonvader houdt van lezen en ik wilde dit aan hem voorstellen, hoe kan hij met jullie in contact komen ? groet Willy

  • Roelie van Bruggen

    Ik heb wel belangstelling. Kun je er wat meer over vertellen? Kan ik er nog bij?