gezocht leesclub omgeving zeist

  • saskialeeuwin

    Hallo allemaal,

    Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Malin om mij interesse aan te geven. Hopelijk volgen er meer en kunnen we tot een concrete afspraak komen.

    groetjes,

    Saskia

  • Malin

    Dag allemaal,

    Er is een kennismakingsafspraak gemaakt op maandag 15 februari. Om 20.00 in cafe Olivier naast het CS Utrecht (uitgang bij de Blokker en Zeeman, centrumzijde, twee minuten lopen) aangezien er ook mensen zijn van buiten Utrecht. Later kunnen wij dan misschien afwisselend in alle drie de steden (Utrecht, Zeist en Amersfoort) afspreken. Het zou leuk zijn als jullie wat boeken die wij zouden kunnen lezen/die jullie graag willen lezen, voor de eerste keer zouden bedenken.

    Tot in februari,

    Malin.

    P.S. Stuur even een berichtje naar boekenclubinutrecht@gmail.com als je wilt komen, meer info wilt etc.

  • Johan

    Hoi Caren,

    Wat een fantastisch initiatief, via google belandde ik bij jouw oproep. Ik ben 41, woonachtig in Zeist, en heb Duitse taal- en letterkunde gestudeerd. Ik besef me dat ik erg laat ben met mijn reactie, maar misschien is de leesclub inmiddels verworden tot een succes waarbij ik graag wil aanschuiven.

    Met vriendelijke groet,

    Johan van Bulken

  • Ludy Visser

    Dag leesclubliefhebbers,

    Daar ik momenteel net met pensioen ben gegaan zou ik mij graag willen aansluiten bij een leesclub (Nederlandse literatuur), maar ook literatuur vertaald in het Nederlands heeft volop mijn belangstelling. Hierbij valt bijv. te denken aan De Vliegeraar / Duizend schitterende zonnen, maar ook De eenzaamheid van de Priemgetallen, Het Diner etc etc.

    Ik ben docent Nederlands en heb de afgelopen 25 jaar lesgegeven bij het Voortgezet Onderwijs en houd momentreel de recenties goed bij van de nieuwe boeken die uitkomen.

    Groet en ik hoor nader.

    Ludy Visser

  • Ludy Visser

    Dag liefhebbers van een leesclub,

    Ik ben op zoek naar een leesclub voor literatuur, Nederlandse literatuur, maar ook vertaalde boeken zoals De Vliegenaar, Duizend schitterende zonnen, maar ook Het Diner, De eenzaamheid van de priemgetallen etc. etc.

    Graag hoor ik nader hierover.

    Ludy Visser

  • jenny

    hallo allemaal

    ben heel benieuwd of deze leesclub is opgezet!!!!!

    lijkt me erg leuk om daar lid van te worden!!!

    ik ben jenny!!! 56 jaar en dol op lezen! en ik woon in zeist

    ik hoor graag van jullie!!!

    groetjes

  • sita goedendorp

    Op 6 maart j/l is in Woudenberg/Maarsbergen een leesgroep van start gegaan die noch plek heeft. Komen op woendagmiddag bij elkaar eens in de 6 weken.

    info@senia.nl of www.senia.nl Voor meer informatiebijeenkomsten kijk op www.debeep.nl

  • Jannie van Zanten

    jaaa graag een leesclub in Zeist ..ik ben van de partij..:)-D

  • Violet uitzinger

    Hallo,

    Ik houd van lezen en zou het leuk vinden om boeken te bespreken met een aantal mensen.

    Zou het mogelijk zijn om aan julie leesclub deel te nemen? Is er nog plaats.?

    Graag hoor ik van jullie.

    Met vriendelijke groet,

    Violet Uitzinger

  • Marion

    Hoi

    Ik heb al een tijdje de wens om in een leesclub te zitten.

    Ik kan zelf een leesclub Zeist oprichten of mij aansluiten bij een bestaande.

    Ik houd van nederlandse en wereldliteratuur.

    Frequentie 1x per 2 maanden/kwartaal.

    Waar is nog plek en/of wie heeft er zin om een nieuwe leesclub op te richten.

    groet,

    Marion