Leesclub Utrecht (± 40-70 jr.)

  • Judith

    Sinds een paar maanden woon ik in Utrecht en ik wil graag opnieuw een leesclub starten (± 40-70 jr)Voorstel: Om de 2 maanden per toerbeurt bij elkaar komen. De gastheer/vrouw zorgt voor de koffie/thee/wijn en doet een voorstel voor het volgende boek. De boekkeuze kan wat mij betreft breed zijn. Degene die het boek heeft gekozen zorgt de volgende keer voor een inleiding naar eigen inzicht (dus niet volgens een vast stramien). Ook de boekbespreking zelf bij voorkeur niet volgens vast stramien. Ik weet uit ervaring dat dat tot hele leuke, verrassende boekavonden kan leiden. Ik ben beeldend kunstenaar en docent beeldende vakken / maatschappijleer.  Ik hoop op een gevarieerde leesclub (m/v) waarbij het boek uitgangspunt is voor leuke/boeiende gesprekken.

  • guusje

    Hoi Judith, mij lijkt het leuk op deze manier samen jaarboeken te kijken. Ik ben 55 en woon in wittevrouwen. Hoor graag van je.

    fijn weekend,

    guusje van Raaij

  • Reyer

    Hoi Judith, Ik ben een man van 58 uit Leidsche Rijn en een fervent boeklezer. Ik zou graag ook eens kennismaken met een leesclub. Graag hoor ik van je of dat je nog doorgaat met dit initiatief

    Groetjes

    Reyer

  • Marit

    Hoi Judith,

    Wat een leuk initiatief! Deelnemen aan een leesclub staat al jaren op mijn lijst. Toch is het er nog niet eerder van gekomen. Fijn dat jij hier al wel ervaring mee hebt. Ik woon in Leidsche Rijn, ben 49 en het lijkt me leuk om eens samen te komen om te kijken of het klikt. Ik hoor graag van je.

    Hartelijke groet, Marit

  • Judith

    Reyer

    Hoi Judith, Ik ben een man van 58 uit Leidsche Rijn en een fervent boeklezer. Ik zou graag ook eens kennismaken met een leesclub. Graag hoor ik van je of dat je nog doorgaat met dit initiatief

    Groetjes

    Reyer

    Hallo Reyer,

    Excuus voor de late reactie. Deze site geeft geen melding van berichten dus ik had niet in de gaten dat ik reacties kreeg.

    Ja hoor, ik wil nog steeds graag een leesclub starten. Ik zal de andere reageerders ook even een berichtje sturen. Misschien kunnen we half januari een ontmoeting organiseren.

    Hartelijke groet,

    Judith

  • Judith

    Marit

    Hoi Judith,

    Wat een leuk initiatief! Deelnemen aan een leesclub staat al jaren op mijn lijst. Toch is het er nog niet eerder van gekomen. Fijn dat jij hier al wel ervaring mee hebt. Ik woon in Leidsche Rijn, ben 49 en het lijkt me leuk om eens samen te komen om te kijken of het klikt. Ik hoor graag van je.

    Hartelijke groet, Marit

    Hallo Marit,

    Excuus voor de late reactie. Deze site geeft geen melding van berichten dus ik had niet in de gaten dat ik reacties kreeg. Ik wil nog steeds graag een leesclub starten. Ik zal de andere reageerders ook even een berichtje sturen. Misschien kunnen we half januari een ontmoeting organiseren.Hartelijke groet,

    Judith